FAI

Via T. Ciconi, 16 - Udine
Tel. 0432-246471 - Fax 0432-246470
E-mail: fai.udine@cisl.it

La patrie dal Friul

Agosto 2015

 

JOLANDA DI COLÒ: aziende locâl agroalimentâr in evoluzion continue

La Aziende Jolanda De’ Colò, cun sede a Palme, e scomence la sô ativitât intal 1976 tant che produtôr di specialitâts: grassinis di ocje de tradizion furlane, salmons salvadis fumâts e foie gras.

Vuê e prodûs plui di 100 specialitâts de tradizion taliane e e je selezionadore di ecelencis alimentârs pe alte ristorazion e pe gastronomie di dut il mont. Si autodefinìs une “artesane dal gust” ancorade a fuart ae grande tradizion furlane di lavorazion des cjars e no dome.

La Jolanda Di Colò, nassude su lis olmis de tradizion de famee Pessot che le vuide, e je cressude e si è ampliade in graciis dal inzen, de creativitât, de inovazion continue e di une piçade di fortune. E à rinovât di un continui i siei prodots e e à ampliât lis sôs liniis gastronomichis ancje pe ristorazion, cun marchis di ecelence e in esclusive.

L'impegn al è simpri stât chel di ufrî il miôr de proprie produzion e de proprie selezion che si inricjìs di novitâts un an daûr chel altri, cun prodots di grant lustri, ae insegne de cualitât tant che segn di ecelence.

E je la uniche aziende produtore taliane di foie gras, specialiste te saladure e te marinadure di cjar e pes e ancje cultore de aromatizazion dai prodots cu la fumadure a frêt cun lens preseâts, e cun di plui esperte des tecnichis di cuete dai prodots a basse temperadure.

Plui di 2.000 prodots a catalic tra materiis primis, semilavoradis e lavorâts che a vegnin di dut il mont, a son il risultât di colaborazions comerciâls impuartantis cui miôr produtôrs e selezionadôrs dal setôr.

L'implant produtîf, di plui o mancul 5.000 metris cuadris, si cjate inte zone industriâl di Palme e al è componût di trê reparts produtîfs: produzion pes, dulà che a vegnin marinâts e fumâts i salmons; produzion cjar, par grassinis di ocje, de raze suine mangalica, cjars marinadis e grassinis cuetis, cusine pe lavorazion dal foie gras. Ben 26 laboratoris dedicâts a ogni lavorazion specifiche cun chê di garantî une sigurece e un control de cualitât dai prodots plui amplis. Infin la aree imagazenament e magazen, sede logjistiche pes spedizions su dut il teritori nazionâl e tal forest. Un veterinari e doi tecnolics alimentârs, cun di plui, a controlin e a ispezionin che dutis lis materiis primis dopradis e distribuidis a sedin conformis aes normis e di cualitât massime.

La Jolanda di Colò e je in possès di ducj i certificâts UE par sezionament, stagjonadure, fumadure e cuete di cjar e di pes, dal Certificât par trafic in esportazion in Cine, Russie, Hong Kong, Emirâts Arabis Unîts, di Certificât Halal, di Certificât Kosher e di Certificât BIO.

E opare in ben 15 diviers Paîs!

E à plui di 4.000 clients che a apartegnin prin di dut ai doi setôrs HORECA e NORMAL TRADE e e je ben supuartade di plui o mancul 100 agjenziis dislocadis sul teritori nazionâl.

Il so faturât al è cressût in maniere progressive dai 11.582.293 intal 2009 ai 13.878.655 euros intal 2014, pûr vint patît ancje il bloc de trafic in esportazion bande la Russie che intal 2013 al rapresentave il 10,41% dal so faturât forest. Chest faturât al è stât recuperât daurman di une plui grande penetrazion viers altris marcjâts tant che Slovenie, Ongjarie, Svuizare e Cravuazie e in mancul misure bande chei altris stâts CEE e extra CEE.

Ancje l'aspiet ocupazionâl nol è indiferent e al à regjistrât un aument progressîf rivant a 40 dipendents, cul 68% di lavoranzie feminine, che lis sôs 'mans' a san garantî produzions di ecelence intal segn de semplicitât, inte cualitât.

Claudia Sacilotto - Segretarie regjonâl FAI CISL F-VJ

 

************************

 

JOLANDA de COLO’: azienda locale agro-alimentare in continua evoluzione

L’Azienda Jolanda de Colò, con sede a Palmanova, inizia la sua attività nel 1976 come produttore di specialità: salumi d’oca della tradizione friulana, salmoni selvaggi affumicati e foie gras.

Oggi produce più di 100 specialità della tradizione italiana ed è selezionatore di eccellenza alimentare per l’alta ristorazione e gastronomia da tutto il mondo. Si autodefinisce un “artigiano del gusto” fortemente ancorato alla grande tradizione friulana di lavorazione delle carni e non solo.

La Jolanda de Colò, nata sulle orme della tradizione della famiglia Pessot che la guida, è cresciuta e si è ampliata grazie all’ingegno, alla creatività, alla continua innovazione e a un pizzico di fortuna. Ha continuamente rinnovato i suoi prodotti e ha ampliato le sue linee gastronomiche anche per la ristorazione, con marchi di eccellenza ed in esclusiva.

L’impegno è sempre stato quello di offrire il meglio della propria produzione e della propria selezione che si arricchisce di novità anno dopo anno, con prodotti di grande prestigio all’insegna della qualità come segno di eccellenza.

E' l'unica azienda italiana produttrice di foie gras, specialista della salagione e marinatura di carni e pesce ed anche cultrice dell’aromatizzazione dei prodotti mediante l’affumicatura a freddo con legni pregiati ed inoltre esperta delle tecniche di cottura dei prodotti a bassa temperatura.

Oltre 2000 prodotti a catalogo tra materie prime, semilavorati e lavorati provenienti da tutto il mondo, sono il frutto di importanti partnership commerciali con i migliori produttori e selezionatori del settore.

Lo stabilimento produttivo, di circa 5000 mq., si trova nella zona industriale di Palmanova ed è composto da tre reparti produttivi. Produzione pesce, dove vengono marinati ed affumicati i salmoni. Produzione carne, per salumi di oca, mangalica, carni marinate e salumi cotti, cucina per la lavorazione del foie gras. Ben 26 laboratori dedicati ad ogni specifica lavorazione allo scopo di garantire una maggiore sicurezza e controllo della qualità dei prodotti. Infine l’area stoccaggio e magazzino, sede logistica per le spedizioni su tutto il territorio nazionale e all’estero. Un veterinario e due tecnologi alimentari, inoltre, controllano e ispezionano che tutte le materie prime usate e distribuite siano conformi alle norme e di massima qualità.

La Jolanda de Colo è in possesso di tutti i certificati UE per sezionamento, stagionatura, affumicatura e cottura di carne e di pesce, di Certificato per Export in Cina, Russia, Hong Kong, UAE, di Certificato Halal, di Certificato Kosher e di Certificato BIO.

Opera in ben 15 diversi Paesi!

Ha un portafoglio di oltre 4000 clienti che appartengono principalmente ai due settori HORECA e NORMAL TRADE ed è ben supportata da circa 100 agenzie dislocate sul territorio nazionale.

Il suo fatturato è cresciuto progressivamente dagli 11.582.293 nel 2009 ai 13.878.655 €uro nel 2014, pur avendo subito anche il blocco dell'export verso la Russia che nel 2013 rappresentava il 10,41% del suo fatturato estero. Questo fatturato è stato subito recuperato da una maggior penetrazione verso altri mercati quali Slovenia, Ungheria, Svizzera e Croazia e in minor misura verso gli altri stati CEE ed extra CEE.

Anche l’aspetto occupazionale non è indifferente ed ha registrato un progressivo aumento arrivando a 40 dipendenti, con il 68% di manodopera femminile, le cui 'mani' sanno garantire produzioni d'eccellenza nel segno della semplicità, nella qualità.

Claudia Sacilotto - Segretaria regionale FAI CISL FVG

Claudia Sacilotto
Claudia Sacilotto
archivio

la federazione:

altre risorse: